הגעתם לאתר של לאה שירה גד

פתיחת תקשור
טיפים להחזרת אהבה
התאמת זוגיות
התאמת זוגיות

כישופים להחזרת אהבה

62 / 100

פתיחת מזל סוד בקבלה איך לקבל לחייך שינוי

מהם  הסימנים לתקיעות האם חשתם שהכל עומד במקום? אין התקדמות,ואין תזוזה בענין שחשוב לכם.למי שנפרדה מבן זוגה החיים כאילו נעצרו לא קורה כלום! לבעל עסק הרווחים תקועים אין תזוזה ופריחה על אף שהשקעתם,שיפצתם,הכל עומד.

נסיון למכור בית לא זז וכו'מאוד חשוב לבדוק עם מומחה את הזמן שאתם נמצאים בו,כי חבל להשקיע מאמצים ולא לקצור פרי,עם הזמן לא מאפשר שינוי השינוי לא יקרה. בדיקה זו מאוד חשובה,כי דרכה תקבלו (ממני) את סיבת התקיעות וזה החלק שנקרא איבחון מצב

ותקבלו את ה"רצפט" כלומר את המתכון המדויק על פי מצבכם מה צריך לעשות על מנת להפוך את המצב על פיו. אמצעי הבדיקה הם על פי הקבלה ,נתונים של שם לידה ותאריך לידה,שמאפשרים לי לראות את המצב המדוייק שלכם ומה הסיבה שהדברים לא קורים.

כמובן שישנה גם בדיקה מדויקת לאבחן בין שני בני זוגולראות התאמה ,ולראת את התפתחות הזוגיות בניהם גם בהמשך השנים. לבנות רווקות שהזמן מתחיל ללחוץ עליהן ,ומשהו לא קורה בחייהן ללא קשר למראה ,השכלה, גיל  וכו' על ידי בדיקת מצב אצלן מתגלאת הסיבה לחוסר הזוגיות ותתפלאו אפשר לשנות בהצלחה את המצב לפריחה ונישואין ללא ניתוח כואב.

אחת הסיבות העיקריות הוא ה-ש-ם הסבר על שמות, כשאדם נברא הוא מגיע עם השם מוכן מראש. נכון שכל אם בטוחה שרק שם שבחרה זה השם.

למעשה בפועל , השם של הנולד/ת מוחדר להורים על ידי מלאכים , רוב האנשים מציינים " אני לא יודעת למה השם הזה רודף אותי אני מנסה לחשוב על שם אחר והשם המסויים הזה לא מניח לי. וכך מגיע השם לתת מודע ומתקבע. ולמה כך? בשם יש את כל ה d.n.a הגורל, האופי ,החולשות, היכולות ,ומעל לכל אם השם לא מתחבר אל הגורל, ישנם קצרים בחיים מהדרגה הנמוכה כמו המון מאמץ להגיע למטרה, עד לכך במקרים הקשים שאין הגשמה כמו: לא נישאים, לא מביאים ילדים, לא מגיעים להישגים על אף התעודות והיכולת האישית ועוד.

על ידי הוספת שם משנים את התדר שנולדים אתו ונכנסת אנרגיה חדשה שנותנת הזדמנות שנייה .

לא לנסות לשנות לבד המצב עלול להסתבך עקב חוסר ידיעה על כוחן של האותיות הצרוף של השם הקיים לשם נוסף, הספירות ששיכות לכל אות ,הדינים והחסדים, אותיות כוחניות מול חלשות,האנרגיה של אש או אויר ,אדמה,מיים,החיבור לעץ החיים, ועוד הרבה ידע. לכן כמו שאנו נפנה לרופא על מנת לקבל מידע תרופות, נכבד את היידע , כך גם בתחום הרוחני, במיוחד בסיטואציה שיוצרת באנרגיה שלה שינוי גורל מומלץ לקבל זאת ממומחה בתחום. לא לשנות לבד!

שמו של אדם משפיע מאוד על מהותו. נראה מספר דוגמאות של אישים מיוחדים בעם ישראל אשר מסמלים בשמותיהם רעיון מהותי שלהם ולאחר מכן נסביר אלו שמות ראוי ליתן לבנינו על מנת שמהותם תהיה טובה. אדם הראשון:על שם שנלקח מן האדמה ויחזור אליה. גם על שם "אדמה לעליון" כי היה אדם ראשון בצלם אלוקים יותר מכל הנבראים.

חוה: שהיתה אם כל חי(ושאל ר' אבן עזרא שלכן ראוי לקרות אותה חיה, והשיב כי חיה שם של בעלי חיים). קין: שאמרה חוה "קניתי איש את השם" שת: שממנו הושתת העולם. ( היה בן שלישי לאדם הראשון וכל האנושות באה ממנו) נח: שהיה נוח לעליונים ולתחתונים.

אברהם:שבגללו נברא והתקיים העולם. והיה גם נקרא אברהם העברי,שכל העולם מעבר אחד ואברהם וזרעו (עם ישראל) מעבר אחר. יצחק: על שם הצחוק שעשה השם לאברהם ושרה כי היו זקנים והתפלאה שרה לבשורה שיצא מהם יצחק כשאברהם בן מאה ושרה בת תשעים. יעקב: על שאחז בעקב עשו אחיו בזמן שנולדו תאומים. גם על שעקב (התחכם) על אחיו עשו ולקח ממנו הבכורה והברכה. ישראל: על שהתגדל (לשון שררה) על המלאך ועל בני אדם. שרה: (שרי) מבואר בזוהר הקדוש שהייתה הצדקת הגדולה ביותר מימות העולם. והוא על שם שררה ומלכות. ואות ה' שנתוסף בה (וכן באברהם) גרם שיזכו להוליד.

כי אות ה' משפיעה מאוד להולדה ולברכה. קרח: על שם שעשה קרחה בישראל (שמתו הרבה בגללו). המן: אמרו חז"ל על שם הפסוק "המן העץ אשר צותיך לבלתי אכל ממנו אכלת" המן והעץ קשורים זה לזה  כמובא במגילת אסתר. אלימלך:שהיה אומר אלי תבוא המלכות. נעמי: (אשתו) שהיו מעשיה נעימים. מחלון וכליון(הבנים של אלימלך ונעמי):אמרו חז"ל על שנמחו וכלו מן העולם,כי נשאו נשים נוכריות. מרדכי (היהודי) בן יאיר "מרי-דכי"(בארמית בשם טהור) ונקרא כן על שהיה טוב לישראל כמו בשם ונקרא יהודי על שכפר בעבודה זרה. אסתר:

על שם הסתר הפנים שהיה באותו דור.ונקראת הדסה על שם הצדיקים שדומים להדס. רבי מאיר: שהיה מאיר עיני חכמים בתורה. רבי אלעזר: מבואר בזוהר שהשם יתברך עוזר לו ולכן הוא בצד ימין (חסד) והיה רבי אלעזר בחינת חכמה שגם היא בימין. הלל ושמאי: "אבות עולם" בלשון הזוהר. שמאי יבטל דין לשון "שומא" ומדידה והלל יבטא המשך האור לשון יהל. שלמה המלך:(בנו של דוד המלך) על שהיה שלום בימיו. המורכבות ——————————————————————————– שם מורכב מכמה מצבים ותכונות. תכונות האותיות, מיקומן, איזה אות משפיעה ליד, לאיזה ספירות האותיות שיכות לאיזה אלמנט כל אות שיכת כמו: אדמה ,רוח, אש, אויר, מים, אותיות פתוחות, סגורות, חלשות, השפעתן על כל אחד מאברי הגוף התחלה אמצע סוף וצירוף השם צירוף השם על כל תכונותיו נותן בבהירות תשובה על אופיו של האדם, תגובותיו, רגישותו, מוסריותו, והתנהלותו בדרך החיים. בנוסף חייבים לקחת בחשבון את זמן לידתו והשפעה כוללת של כל הקודים הקיימים אצלו.

לכן ישנם מקרים של חוסר התאמה שמתבטאת בתפקוד בעייתי התיקון תיקון השם נעשה רק עם מהשמיים מאפשרים זאת, ישנם מצבים שמנסים לשנות וישנם תקלות, עיכובים, וכל מיני בעיות. זה סימן : "להרפות" מה שנעשה בהסכמה משמיים מביא שינוי אמיתי והתחלה חדשה . הזדמנות כזו לא מתאפשרת לכל מי שקשה לו.

אלא למי שמגיע הזדמנות שנייה. איך יודעים? למי שמומחה אמיתי יש את התשובות. בתחום השמות צריכים להיות מאוד זהירים וחשוב לדעת ראשית: מי אני, למה באתי לעולם, מה הייעוד שלי, מה אני צריך לתקן וכו .

חשוב מאד שהתיקון יהיה מדויק אני שומעת הרבה על חוסר תקשורת בין הורים לילדים זה תהליך שמצריך נכונות גם מצד ההורים לקבל הבחנה ושינוי התנהגות גם עבורם. על פי הקבלה האיבחון הוא הכי מדויק שקיים על אף שקיימים ערוצים אחרים ,והטיפול מביא שינוי מהותי בגורלכם  נותן תוצאות מדהימות להמשך החיים. בברכה והגשמה לאה שירה גד

62 / 100
האתר המורחב

התאמה של הזוגיות

67 / 100 Powered by Rank Math SEO האם אתם מתאימים? התאמת זוגיות לפי הקבלה מאת לאה שירה גד בתחום האהבה צריכה להיות מומחיות וידע

Read More »
עין החתול אבן העושר

תקשור העתיד

55 / 100 Powered by Rank Math SEO טיפול מהקבלה רוחניות ותקשור נכתב על ידי לאה שירה גד מהו טיפול קבלי? פונה אלי לקוחה שיש

Read More »
השאר תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *