הגעתם לאתר של לאה שירה גד

פתיחת תקשור
האתר המורחב
טיפים להחזרת אהבה
התאמת זוגיות
התאמת זוגיות

כישופים להחזרת אהבה

67 / 100

האם אתם מתאימים?

התאמת זוגיות לפי הקבלה

 מאת לאה שירה גד

בתחום האהבה צריכה להיות מומחיות וידע גבוה. לא סתם נכנסים לתחום זה. צריכה להיות הבנה בקבלה בתחום הנסתר.

בספרי מקובלים עתיקים קיימת נוסחה סודית שמי שמצליח ללמוד ולהבין את הסודות שטמונים שםבהחלט יכול לבדוק באופן מעשי את הפעולות בזיווג זה.

כך מתבצעת התאמת זוגיות.

כל איבחון וגימטריה מצריך טיפול קבליסטי נכון. על פי הקבלה. ריבוי פעולות ע"י ידעונים ומכשפים יכול ליצור מצב הפוך בהחזרת האהבה והרס בלתי ניתן לשינוי ראו הוזהרתם

.בנוסף "מתחזה " אינו יכול לעסוק בתחום הקבלה המעשית ואומר ר" מאיר בעל הנס שומר נפשו ירחק מהם.   על פי הקבלה האהבה תלויה בכמה גורמים.

הבולטים בניהם הם: הכוח של המלאכים המסייעים בהורדת השפע והברכה הבסיסיים לבניית הקשר. הדבר החשוב ביותר, לפי הקבלה, הוא שתדרי נשמות האוהבים לא יתנגשו אחד עם השני ולא ילכו בקווים מקבלים שלא יפגשו לעולם.

כדי שאהבה תגדל ותצמח, תדר הנשמות צריך להתחבר בחיבור מלא ובהתאמה מושלמת. • על פי אינספור ספרי קבלה, לאותיות המרכיבות את שמו של האדם משמעות רבה מאוד. האותיות יכולות להעיד על אופי האדם, על מזלו ועל תפקוד הנשמה שלו.

לכל אחת מעשרים ושתיים האותיות העבריות יש כוח מאגי עצום.לזיווג נשמות והתאמת זוגות.

החזרת אהבה יכולה להתבצע (רק עם יש צורך)על ידי שינוי שם האדם. שכן על ידי שינוי שמו של האדם, גורל הנשמה שלו משתנה ובעקבות כך אולי אותה נשמה תוכל להתחבר מחדש לזוגתה.טיפול מיוחד בביצועי

חיבור תדרי נשמה לאהבה וזוגיות טובה פעולה שפרטיה ניתנים רק למי שמזמין.

• חשוב לזכור כי למרות הרצון העז של האוהב להחזיר את אהובתו הוא צריך לפנות אך ורק לגורם אשר מוסמך בביצוע החזרת אהבה. וחשוב לוודא שאכן החזרת אהבה זו מתבצעת על פי הקבלה בלבד .לאה שירה גד מתמחה 30 שנה בתיקון גורל ושמות על פי הקבלה בלבד! משנה גורלות ומחברת לאהבה בני זוג שהגיע לניתוק מלא. הפעולה על פי הקבלה צריכה להיות בטהרה ובקבלת צופן ממני כולל פעולות מקבילות ברמה מאוד פנימית מבוצעת על ידי אנרגיה גבוהה. את הסוד הזה להחזרת אהבה רק בפגישה אישית לאחר קבלת המידע והתאמת הזוגיות הסכם סודיות בלעדי.

להזמנת בדיקה לפני החזרת אהבה 052-2849794 לאחר תשלום. או בקו שיחות 

 
לאה שירה גד בודקת בלעדית לפי הקבלה דרך הנשמות של בני הזוג,יכולה להגיד לכם תוך מספר דקות עם הזיווג שלכם  משמים ,כלומר קשר אהבה ,או קשר בעייתי קימים כמה דרגות לקשר.
 
הבדיקה לפי הקבלה העתיקה נותנת נתונים מצוינים  שמדייקים כמעט במאה אחוז.בדרך כלל פונים אל לאה זוגות חברים של תקופת חברות שונה ,שפתאום נפרדו בצער רב  ולא מבינים מה השתבש.
 
 הבדיקה שלאה עורכת מצביעה על הבעייתיות בקשר ומתי הקשר ישתנה או יתחדש.זה דורש פעולות מסוימות שלאה עושה בתיאום מלא עם המזמין ,ותוך פרק זמן מסוים יש שינוי ומהפך בקשר שמביא שמחה ואושר  בגלל השינוי לטובה במערכת הזוגית שפותחת אופק חדש ודרך חיים אוהבת ואמיתית.
 
כדאי להעזר בכישורה של לאה שירה גד על מנת לחזות את העתיד לבוא השנה ושנים אחרי זה,לבדוק מדוע יש חיכוחים על אף שהאהבה חזקה,מה אפשר לעשות  על מנת לתקן את המצב הסגור הזה.
 
השיטה המיוחדת בלעדית בגלל לימודים עמוקים של שנים רבות והצלחות גדולות בביצוע השינויים.זוגיות זו התחברות של נשמות ועל מנת שיהיה שילוב מנצח צריכה להיות התאמה מלאה.לא סתם אנשים נתקלים במשהו חדש ולא מבינים למה החדש הזה דוחה אותם? הרי לא הכירו אותו מעולם.
 
 ובדיוק ההפך  מרגע שרואים משהו הלב מתרחב ונוצרת כימיה וחיבור בין שני זרים מיידית והרגשה מעולה. קשה לאנשים להבין מה דוחה פתאום ולמה האחר מושך מאוד להתקרב אליו. זה סוד גדול שקשור לפנימיות שלנו ה"נשמות" לתדר שאנו משדרים בו,ולמי אנחנו מתאימים באמת.
 
אבל האהבה יכולה להטעות
אהבתי אותה ועם כל השאר הייתי רב
לא תאמינו כמה כואבת אהבה נכזבת
נשארתי לבסוף לבד ללא אהובתי
אני צריך לדאוג לעצמי
שלא אלך לאיבוד ויאבדו תקוותי
וחלילה שלא תאבד אמונתי באהבת אמת.
 
 
בברכה
 
לאה שירה גד
67 / 100
האתר המורחב

התאמה של הזוגיות

67 / 100 Powered by Rank Math SEO האם אתם מתאימים? התאמת זוגיות לפי הקבלה מאת לאה שירה גד בתחום האהבה צריכה להיות מומחיות וידע

Read More »
עין החתול אבן העושר

תקשור העתיד

55 / 100 Powered by Rank Math SEO טיפול מהקבלה רוחניות ותקשור נכתב על ידי לאה שירה גד מהו טיפול קבלי? פונה אלי לקוחה שיש

Read More »
השאר תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *